Do czego służy moduł enova365 Workflow
Moduł enova365 Workflow, wchodzący w skład zintegrowanego oprogramowania enova365 ERP/CRM, dzięki intuicyjnemu środowisku pracy użytkownika i możliwości definiowania zaawansowanych zasad, pozwala skutecznie organizować i automatyzować pracę wielu osób w ramach procesów firmy.
|
Edytor procesu
Najwygodniejszym sposobem na utworzenie wzorcowego procesu jest wykorzystanie edytora procesu enova365 Workflow Designer. Pozwala on na zbudowanie pełnego procesu opartego o enova365 ERP za pomocą grafu. Wystarczy, że użytkownik przeciągnie z paska narzędzi element na obszar roboczy, a program wygeneruje odpowiednią konfigurację. Przeciąganie kolejnych elementów i łączenie ich za pomocą strzałek wraz z określeniem parametrów umożliwia zaprojektowanie dowolnie rozbudowanego procesu w formie graficznej.
|
Środowisko pracy użytkownika
Środowiskiem pracy modułu enova365 Workflow jest lista zadań, na której pojawiają się powiadomienia o czynnościach do wykonania przez operatora w ramach poszczególnych procesów. Wybranie zadania z listy powiadomień powoduje otwarcie formularza kreatora, który zawiera zestaw kroków/zakładek do uzupełnienia przez użytkownika. Zakończenie pracy z kreatorem prowadzi do realizacji zadania i – w zależności od zdefiniowanych warunków – skutkuje przejściem do kolejnego etapu przetwarzania procesu. Może to być np. wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu. Po wykonaniu czynności zdefiniowanych dla jednego lub wielu operatorów następuje zakończenie procesu. Z poziomu listy zadań użytkownik ma także możliwość zainicjowania procesów, do których otrzymał uprawnienia. Może również na liście obserwować status procesów, których jest koordynatorem, śledząc przebytą ścieżkę realizacji w formie graficznej.
|
Harmonogram zadań
Jest to narzędzie, dzięki któremu akcje dotychczas wykonywane przez użytkownika będą inicjowane w określonym czasie lub w momencie wystąpienia konkretnego zdarzenia. Przykładem może być automatyczny import kursów walut o określonej godzinie, analiza niezapłaconych faktur i wysyłanie informacji do dłużników o należnościach.
|
DMS (Document Management System)
to zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym, które wspierają kwestie przechowywania, porządkowania, archiwizowania danych oraz posiadają opcje ułatwiające wprowadzanie danych w przedsiębiorstwach. Moduł dostarcza listy dokumentów z podstawowymi funkcjami ich przeszukiwania i analizy, listę spraw (zarówno dla kancelarii bezdziennikowych jak i mieszanych). Ponadto oferuje również funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) - oprogramowanie służące do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów plików graficznych i plików PDF. Dzięki temu po zastosowaniu mechanizmów rozpoznawania możliwe jest wyszukiwanie plików według treści. Bazowym nośnikiem danych w DMS jest dokument podstawowy. Moduł DMS może być wspierany przez Workflow w kwestii definiowania i realizacji ustalonych procesów w obszarze przetwarzania dokumentów, którym podlegają dokumenty DMS
|