Kontakt

(32) 388 88 88

eDesk

WSTĘP

eKlient jest małym, wyspecjalizowanym modułem pozwalającym pracować komuś innemu zdalnie na Twoim komputerze.

Aby połączyć osobę chcącą udostępnić swój pulpit z osobą, zwaną dalej Operatorem, generuje on jednorazowy klucz sesji. Ważny kilka minut, może zostać przekazany za pomocą telefonu. Dzięki temu możemy być pewni, iż pracę na naszym pulpicie rozpocznie zaufana osoba.

ROZPOCZĘCIE SESJI - Internet Explorer

Jeśli używasz przeglądarki Internet Explorer jednorazowy klucz sesji możesz wpisać wprost ze stron portalu. Aby rozpocząć odszukaj po lewej rysunek eKlienta (kliknij w niego) :



a następnie wprowadź klucz :


Następnie pojawi się prośba o zatwierdzenie certyfikatu bezpieczeństwa :

Po wybraniu TAK automatycznie rozpocznie się sesja ekranowa.

ROZPOCZĘCIE SESJI - plik EXE

Ściągnięty plik wykonywalny EXE należy uruchomić. Następnie pojawi się okno z pytaniem o klucz sesji :

Po wprowadzeniu sześciocyfrowego klucza sesji lub loginu Operatora i naciśnięciu jednego z przycisków AKTYWNA / PASYWNA automatycznie rozpocznie sesję ekranową.

Sesja PASYWNA pozwala odostępnić Operatorowi tylko obraz.
Sesja AKTYWNA, oprócz obrazu, pozwala także na ruszanie myszką oraz pisanie na klawiaturze.

BEZPIECZEŃSTWO PRACY

Przez cały czas trwania sesji ekranowej w prawym dolnym rogu wyświetlony jest przycisk ZAMKNIJ. Dzięki niemu w każdej chwili możesz zrezygnować z udostępniania swojego pulpitu.


INNE

W przypadku wprowadzenia błędnego lub przeterminowanego klucza sesji pojawi się komunikat :

( Dla bezpieczeństwa przeprowadzanych sesji Operator
eDesk SERERA ustala długość ważności losowanych kluczy sesji. )


Obraz nadawany przez eKlienta ( zmniejszenie ) :


Obraz odbierany w eSerwer ( zmniejszenie ) :
 
Menu nie zostało przypisane